Har ni sett månen ikväll?

sååå vackert! a full moon! titta upp……NU!

Explore posts in the same categories: Uncategorized

10 kommentarer på “Har ni sett månen ikväll?”

  1. Matteus Says:

    Ja. Jag ser månen den är så vacker🙂

  2. Arvid Says:

    Jag har sett den!!!

  3. Amy Says:

    Jag har också sett den🙂

  4. Puck Näsman Norell Says:

    Jag såg den, det var väldigt vackert

  5. Anders Says:

    Jag blev farbror när fullmånen var som klarast😀

  6. Josefin Samuelsson Says:

    Visst är det vackert?😀

  7. Felicia Ivarsson Says:

    jag så den också ;D

  8. lakonst Says:

    Vaddå spydde ni för att ni såg månen….
    Ja , då är den väl inte så vacker….

  9. lakonst Says:

    Ja vem såg inte det? Fiiin:)


Kommentera

