TID!

Glöm inte att leta efter pinnar, klockor, cyckelhjul, slinkies, och gamla och trasiga instrument!

Explore posts in the same categories: Uncategorized

7 kommentarer på “TID!”

  1. Vladislava Says:

    Hej! Jag vet inte riktigt om jag har några gamla trasiga klockor hemma eller cykelhjul som vi inte behöver men jag ska kolla.
    //Vlada

  2. lakonst Says:

    Jätte bra Vlada! Du kan kanske ta en promenad i skogen och hitta en bra ”pinne” ???!!

  3. lakonst Says:

    jag tror jag har ett par klockor hemma men jag vet inte,jag har 2 skogar rätt nära den ena är ganska liten men i den andra kan jag nog hitta en bra ”message stick” där

    /amanda tillberg (på lakonst´s dator)🙂

    • lakonst Says:

      Bra Amanda! Du kan gärna letar efter flera pinnar för att vi kommer att behöver de! Du kan komma upp till konsten när som helst med det som du hittar! Trevlig helg!! Deborah

  4. Arvid Says:

    Det här verkar spännande…Jag ska försöka komma ihåg skräp.

  5. Zoë Says:

    Jag har ett armbandsur som jag kan ge, men det är ganska litet.


Kommentera

