Berlin!

Jag har varit erbjuden att vara med i en utställning på ett galleri i Berlin för barn och ungdomar med mina elever på Fantasihuset Konstskola (min egen skola). I att jag undervisar på Lilla Akademien, tar jag självklart med några av mina elever härifrån! Teman är utopia, drömmar, framtiden. Elevernas arbete som jag skickar är av Konstantin Ivanov och Johanna Dahlbäck, både elever i 3:ringen på gymnasiet! Jag har ju också undervisat en grupp gymnasieelever de senaste 2 år! Snart laddar jag upp deras bilder….! KUL!!!

Bilden på bloggens huvud är av Johanna Dahlbäck, och är en detalj av hennes verk som är snart på väg till Berlin!

Explore posts in the same categories: roliga nyheter!

Kommentera

